Stalker?


Det är någon av mina läsare som är väldigt besatt av mig... haha.. 
Ibland när jag loggar in TIDIGT på morgonen kan jag ha 5 som har besökt bloggen, och över 40 sidvisningar!!! Vilket betyder att en av de här 5 har gått in på min blogg väldigt många gånger med tanke på tiden... (Om nu inte alla 5 gått in ca 8 gånger var vilket jag inte tror). Och mot kvällen har jag kanske runt 80 besökare och långt över dubbelt så många sidvisningar....
Undrar vem som går in så många gånger??

Jag har varit med om en massa sjuka typer under mitt liv.. hmm.. Varför dras dom till mig?
Det är precis som jag har nån speciell dragningskraft som drar sig till sånna..? Kan man ha det?
Har varit med om en del pyskos förr.... Nästan så creepy som man ser i filmer... att dom har hela sitt rum med bilder på mig... skickat sjuka kärleksbrev om vår framtid tillsammans, killar som planerat vår bröllopsresa osv, någon som har kommit på namn på våra gemensamma barn... folk som har trackat mig på mobilen (både killar och tjejer.) hahaha.. sjuka grejer!







Kommentarer
Postat av: Your Dream

Det kan ju också vara så att dom vill se om du har skrivit nya inlägg. Jag kollar efter nya inlägg flera ggr om dagen. Sen är det säkerligen många på ditt jobb som följer din blogg, och det kan säkert visas som om det kommer från ett och samma ställe även om dom sitter vid olika datorer. Så någon stalker kanske du inte skall hoppas på.. ;)

2010-09-08 @ 11:23:01
Postat av: Paulina

Jag Hoppas att det är så! :)

2010-09-08 @ 13:06:02
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0