Märkligt

Tydligen så har jag haft en rolig dröm inatt! :) Jag har nämnligen skrattat som bara den i sömne, och inte att jag log eller småfnissade utan riktigt SKRATTAT!... typ så: HAHAHAHHAHA...... :P Helt sjukt ju! hehe...
Synd att jag inte minns vad jag drömde om som var så kul.

Jag har så knäppa grejer för mig nu för tiden... som igår...i vanliga fall brukar jag köra rätt lugnt.. men igår körde jag Hej Vilt... som en galning. Stackars Anna, hon satt livrädd vid sidan om... haha... helt spännd och med inhalator och grejer hoppas det inte var p.g.a det :P
Nä men, det blir så när jag är stressad, och igår var det så plus typ 7 grejer till som jag hade i huvudet... borde inte köra bil när jag känner så, livsfarligt juu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0