kläder i mängder

Igår städade jag och sorterade mina kläder, smycket, underkläder, skor, accesoarer m.m. Kan säga att jag slängde en hel del. Det gör ont obland att slänga sånt. Vissa plagg/smycken fäster man sig vid även om man aldrig använder dom. Men jag fick tvinga mig själv...
Jag hade MINST 250 trosor!!! Orkade inte räkna till mer än det och då hade jag ändå slängt skimånga! helst sjukt ju. Behöver mer plats att förvara alla mina saker i, de får ju inte plats någonstans! Har så mycekt av allt. Jaja..
Sen kom Micki och höll mig sällskap, vi beställde mat från Harmony och kollade på Biggest Looser, sen kom Anna också så kollade vi på film.


Kommentarer
Postat av: Your Dream

När du kastar en massa kläder så tänk på alla organisationer som tar emot kläder till andra mindre lyckligt lottade.. Om det nu inte bara var en massa trosor du kastade, dom skulle du iofs kunna sälja till nån pervers kille på nätet också.

2010-09-07 @ 16:37:13
Postat av: Paulina

Egentligen kastade jag faktiskt mest trosor och söndriga smycken... Kläderna brukar jag visa för min syster om hon vill ha något, annars skickar vi det till organisationer :) För det mesta är det knappt använda kläder som jag bara tröttnat på, så det skulle vara dumt att slänga det.

2010-09-08 @ 08:36:03
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0