girls night out!

Tack för en trevlig kväll i lördags tjejer! Alltid så rooolit att vara med er! ♥
Tyckte dock inte det var lika kul ute... himla lång kö var det när vi kom! 
(fast vi trängde oss så det kan jag inte klaga på :P). 
Kände mig lite frånvarande mot slutet av kvällen, för mycket tankar tror jag.
Och folk var allmänt jobbiga... puttades och grejer... för mycket folk helt enkelt... blir så då antar jag?


well well... Här kommer iallafall lite bilder från förfesten...




haha.. jag sitter på toa, men lade endast upp den för jag tycker det blev en häftig bild, Johanna blev ju bra!! =)
Vi flippade loss med kameran...
Kolla  som Iza tittar på oss... haha.. helt förvånad.. hon fattade nog inte vad vi höll på med...


? hade med mig vinlgaset ut?!



3 hot ladies ;)


Kommentarer
Postat av: Your Dream

Du har börjat inse något som jag insett för länge sedan.. Förfesterna är "nästan" alltid roligare än vad det blir när man väl kommer ut. Så ett tips till dig och dina vänner, stanna hemma och fortsätt festa istället.

2010-09-28 @ 08:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0