Förbannad!!


Så här vill jag göra med vissa människor!!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

..att du våga dig på att se Soraya M! :/ Har avelat det skitlänge men jag tror jag hade brutit ihop totalt :/ men det känns som att den kan va väldigt nyttig att se! Man får ett helt annat perspektiv på saker!

Ibland vill jag också ha en blogg så jag också kan berätta att jag vill göra det Pamela gör mot den killen mot vissa människor också haha! ;)

2010-09-17 @ 19:45:10
Postat av: Paulina

Ja den var väldigt hemsk. Så man får vara förbered på att man kommer bli arg och ledsen :( Ja asbsolut, det är nyttigt att se den, se orättvisor som faktiskt finns men som man oftast blundar för.

Skaffa en blogg då! :D

2010-09-18 @ 09:02:39
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0