Ups and downs

Från och med igår älskar jag tisdagar.. Desperate Houswifes började nämnligen igår... Och nu börjar allt annat bra också!! =) Gossip på söndag och snart Vampire Diaries också! 
I alla fall. skar upp en mango och melon och satt och kollade på desperate. såå gott med mango. Mys-tisdag! 


För övrigt så känner jag mig inte alls pigg på att skriva här.. Jag har mina Ups and downs som alla andra... just nu är jag nere i en lite svacka, konstigt med tanke på att allt är ganska bra. Mår bättre än på länge nu, men det är ångesten som kryper fram.
Ångest är den äckligaste känslan som finns, den kommer smygandes och tar över min kropp helt. Jag känner stort obehag! Känner en tyngd i bröstet och det känns som jag har en klump i magen. Hatar det!
Allt känns bara skit då! Allt blir värdelöst!
Jag blir så trött på allt och alla.. vill bara be alla dra åt helvete... men det kan man ju inte göra :)
Jag har alltid försökt förtränga när jag mått dåligt och gjort en massa saker för att tänka på annat och slippa tänka på det som får mig att må dåligt.
Men nu har jag börjat tillåta mig själv ha dåliga dagar helt enkelt.. Mår jag dåligt och allt känns skit så får det vara så! tänker inte anstränga mig och låtsas må bra. Därför låter jag hellre bli att skriva nåt här än att skriva massa tråkiga saker. Jag vill lämna det utanför.
Så var det med det :)



Kommentarer
Postat av: Your Dream

Du verkar ha något i grunden som ligger och maler inom dig. Du kanske skulle ta dig i kragen och snacka med någon person som har det som yrke.

Känns kanske konstigt och folk har säkert sina förutfattade meningar om att gå till en sådan.

Men ärligt, vad är viktigast, din hälsa eller vad andra tycker och tänker.



För du vet, plötsligt står du där en dag och allt rasar samman. Det är ingen angenäm känsla och kan ta lång tid att hämta sig ifrån, så var inte rädd och ta första steget för att få ett hanterbart liv.



Kramar

2010-10-07 @ 15:13:00
Postat av: Sofie

Känner precis likadant som dig gumman! Känns som allt går jättebra för tillfället, men ändå är man inte lika glad som man borde :(



Tycker Bridget Jones säger det jättebra i en av de filmerna: "It's a known fact that when one area of your life starts going alright, another one falls spectacularly to pieces.." Måste va nåt universellt som gäller för alla människor.. :/



Hoppas du mår bättre snart gumman! <3



Pussar!

2010-10-08 @ 13:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0