Trötter!

Igår träffade jag Micki och gick en runda i stan, köpte och fixade lite jag behövde.
Sen på kvällen åkte jag och Emmeli hem till Sofie. Hon bjöd på risbollar, så gott! Vi prövade utklädnad och lite sånt inför lördag.. :)
Vi alla kände oss sjukt trötta igår! Jag kände att jag snackade som in i helvete hela tiden, tror det är en biverkning av min trötthet...haha...  tycker synd om dom, de måste bli yra av allt jag snackar...


Vi diskuterade iallafall det, hur fan man kan vara så himla trött??
VARJE kväll bestämmer jag mig att jag verkligen MÅSTE gå upp en viss tid dagen efter så att jag ska hinna med allt, ändå ligger jag och snoozar i över en timme ibland! Man tänker ju inte klart när man ligger där yrvaken på morgonen, och då är det lätt att skjuta upp saker.. Tänker först "jag sover 10 minuter till så skiter jag i frukosten" Efter tio minuter: "lite till så skiter jag i att tvätta håret".... efter en sund: "Måste sova mer, jag får skita i att fixa mig idag, får bli något snabbt och enkelt." När jag till sist inte har mer tid kvar så tvingar jag mig upp och får skynda mig som en galning så jag preeecis hinner till taxin en sekund innan den kör. haha... Och varje gång tänker jag att jag INTE ska göra om samma sak dagen efter.
Någon mer än vi som känner så här??

Jag är mer en kvällsmänniska, så på kvällen är jag pigg och lägger mig sent, strax innan 12, Så inte konstigt man är trött? Men det kvittar ju, för även om jag lägger mig tidigare så är jag ändå lika trött.


Bild från i våras. Gud så blek och svarthårig.. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0