Tandläkarbesök...

Middagen jag blev bjuden på igår var en av de godaste på lääänge. Det var ryggbiff (eller entrecote?) med champinjoner i sås och pommes med smält vitlöksmör på...  Mums!!
Nätterna däremot fortsätter att plåga mig, har svårt att somna, när jag väl somnar får jag mardrömmar, sen vaknar jag, somnar, vaknar, somnar och håller på så hela natten tills jag ska upp igen på morgonen. jobbigt!

Idag blir det en lång dag! började morgonen med tandläkarbesök, har aldrig haft tandläkarskräck, men usch vad jag tycker det är obehagligt när dom rotar i ens mun. jobbigt!
Blev sedan en lång morgonrunda till jobb, härligt... tur det var så fint väder och att det inte regnade.

Nu ska jag snart köra iväg en runda från jobb igen, sen kanske luncha ute i stan? och sen tillbaka till jobb igen. Och ikväll ska jag träffa Anna och Micki, längesen vi hittade på något, alla har jobbat som galningar :P Så får se vad det blir ikväll =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0