Hudterapeut ?

Har suttit och kollat olika utbildningar nu de senaste dagarna, ska nämnligen på möte hos en studievägledare imorgon igen.

Har aldrig vetat riktigt vad jag vill plugga just för att mina intressen är så breda. Jag är intresserad av väldigt lite inom väldigt MÅNGA områden, och det har gjort det väldigt svårt för mig att välja just en sak!

Men efter mycket tänkande, sortering och uteslutande i mitt huvud så har jag bestämt mig att jag antingen vill plugga till något inom skönhet, ELLER företag (då jag även trivs med att jobba i företag) då med inriktning mot media, PR, marknadsföring, reklam, projekt etc... något åt det hållet.

Är väldigt inne på en hudterapeut utbildning. Tror det skulle passa mig perfekt! Tycker det är så kul med allt inom skönhet. + att man hade fått mycket av den sociala biten, kontakt med kunder osv till skillnad mot kontorsarbete, men där finns dock andra fördelar... fast arbetstid m.m.

hmm... svårt val!

Mitt drömjobb hade varit att jobba inom en tidning, modellagentur, sminkföretag eller skönhetssalong.




Underbart


Kommentarer
Postat av: Your Dream

Den dagen du ger upp dina drömmar, det är den dagen du slutar leva ditt liv som du vill ha det inombords.

Tro mig. Det kommer andra drömmar under livets gång, men har man en gång övergett sin första dröm så är det lika lätt att överge nästa och nästa.. Ser du var jag försöker komma ?? Men det är aldrig försent att hitta tillbaka till drömmen. Men man förlorar en himla massa tid på att inte följa den meddetsamma.

Jag har själv tagit tag i en dröm nyligen.

Jag försöker få liv i den. Kanske jag lyckas, kanske inte. Men vågar man inget, så vinner man inget.

2010-10-14 @ 09:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0