stress!

Har stressat som faaaan på jobb idag. och fått tusen samtal heela tiden, både växeln och min egen privata mobil!
Har så mycket att göra så ska alla klydda hela tiden om småsaker... Jobbigt!!! :P Aja! Nu slutar jag iaf.

Ursäkta det låånga inlägget nedan..men det mesta är fakta och bara lite (bl.a alienbortförande) är lite spooky grejer... Men som jag sagt innan:

Jag tror på ödet, Jag tror inte att en själ bara försvinner. Det är ju faktiskt vetenskapligt bevisat; energi kan varken skapas eller förstöras, bara omvandlas i olika former. Så jag tror stort på att det finns mer existens än vi!



Love på er mina vänner! ♥
snart ska jag möta upp mina vänner och äta något ute, sen möter jag mina syskon och går på bio....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0