sjuk

Idag stannade jag hemma från jobb. (Det hade inget med fyllan eller bakfyllan från i lördags att göra) Utan en massa annat. Vaknade med feber i morse, helt skakig.
Det var skönt att stanna hemma, jag sov till kl 11.00!! så länge har jag inte kunnat sova på hur lång tid som helst! Kan inte ens minnas när jag senast sov så länge... Måste varit fleeeera månader sedan. Så det var skönt.  Det kan ju ha varit tack vare sömntabletterna. Jag tar aldrig tabletter i vanliga fall. men nu behövdes dom verkligen. och det hjälpte. Behövde verkligen vila ut.
Kommer stanna hemma imorgon också, känner mig inte helt frisk än. Men hoppas det är bättre tills på onsdag så jag kan jobba igen.

Är så ledsen över vissa saker jag missat nu tack vare detta... Men kan inte hjälpas.

Nu ska jag lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0