Hur en underbar dag kan vända och bli ett helvete!

Igår hade jag en av dom bästa dagarna på läänge. Allt kändes bra ♥ Helt underbart faktiskt!


Så ska en viss händelse förstöra allt! Jävla skit! :P Fyy fan vad förbannad jag var! Nu har det släppt lite... 
Fick ett samtal om att jag skulle köra ut mitt i natten för bilen dog nånstans ute i ödemark. Anna var såå snäll och följde med! ♥ Så söt hon var, när hon kom med sina starkablar i högsta hugg :) räddaren i nöden! (Anna brukar faktiskt hjälpa mig när jag hamnar i kniviga situationer) Och Tacka gudarna för det för vet inte hur vi hade klarat det annars... :P  jag har aldrig behövt starta en bil när batteriet dött.?! Aja det gick bra iallafall. Den startade till sist. Men HATAR att min fina dag blev förstörd med sånt skit.. OCH sen dessutom massa jobbiga gnälliga människor som ringer och tjatar!! blää - Kan säga att dom förlorat stort på detta! 




Kommentarer
Postat av: Anna

Allt för dig <3

2010-11-16 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0