Det ska bli ett sant nöje att döda dig

Böcker, böcker, böcker! Beställde lite pocketböcker förra veckan :)  Insåg precis att alla var sjukt tragiska?! hemska, sorgliga böcker om folk som haft en sjuk uppväxt osv. konsigt.

Jag gillar tre sorters böcker:
Självbiografier - Älskar det verkligen! Känns som man lär känna personen. Både när man läser om en rolig person som har ett spännande liv, eller som i detta fall folk som varit med om mycket.
Chicklit böcker - Älskar tjeiga böcker, drömma sig bort i en rosa värld :)
Deckare - Kan vara så sjukt spännande, men gillade detta mer förr.


Hade i alla fall tänkt att jag skulle börja läsa lite mer, förr älskade jag att läsa, men nu för tiden har jag aldrig tid. Men nu så här års är det ju faktiskt hur mysigt som helst att lägga sig ner med en bok. Ibland mycket bättre än att se en film, Man lever sig in i boken på ett annat sätt, och man skapar sig en egen uppfattning och eget utseende av karaktärerna osv.

 


Nu ska jag äta, sen ska jag bädda ner mig i soffan med Magdalena Graaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0