NELLY

Jag Älskar Nelly.se. Det är liksom en motsvarighet till ASOS (som jag också älskar).
I början av Förra veckan (eller veckan innan det) fick jag hem ett stort paket från Nelly, (värde över 3000 kr!!) Skor och några söta vår/sommar-klänningar. Nu måste jag bestämma mig för vad jag ska behålla och om det är något jag ska skicka tillbaka (har ju 14 dagars öppet köp).

Har inte orkat ta bilder på allt.. men här är en del av det... (visar bilder på det jag behåller, när jag orkar)


Det är så kul att se översättningarna på Nelly. Då det är alla scandinaviska länder som går in där så har dom en automatisk översättning som kan bli väldigt roligt ibland. Som t.ex de svarta lackleggingsen jag beställde, de heter Wetlook leggings och den svenska översättningen blev Kåt blick leggings... hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0