sommardröm


Hatar detta vädret. är det inte meningen att det ska vara vår nu?! Snart sommar? märks verkligen inte... Var ganska hyfsat väder i helgen, skiftar mellan moln och sol men idag är det skittrist igen!!
Vill verkligen ha värme nu. Jag märker på mig själv hur jävla bra jag mår när det är fint väder. Får en extrem livslust och känner mig LYCKLIG. ♥ Får energi från ingenstans och vill göra ALLT på en gång :) Tänk som vädret kan påverka.

Händer så mycket kul i veckan.... och ett bra tag framöver faktiskt! Nu på lördag ska vi tura!! :) Och sen A9 med tjejerna på kvällen, Micki åker ju snart :( Så vi får ha en fin middag tillsammans.


By the way... Funderar starkt på att köpa denna klänningen! Så himla söt!!! :)
Farligt att gå in på nelly. Slutar alltid med att jag köper något.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0