HLR

Idag har jag varit på HLR- kurs. Har varit på det tidigare, men man behöver friska upp minnet ibland:-) De inför ju nya metoder hela tiden. Vi fick öva på vars en docka, MiniAnne:-) sött!
Man tänker aldrig på det men det är sjukt bra att kunna detta! Jag tycker alla borde gå den här kursen. En sådan situation kan uppstå precis när som helst, och att kunna detta innebär att man kan rädda ett liv!

Längtar tills jag slutar. Ska åka till Malmö en sväng och köpa ett par snygga skor! :-)


Dockan MiniAnne :)  (Skitläskig egentligen, den ser ut som E.T. haha..)






Kommentarer
Postat av: Karl

Ser ut som en dålig porrdocka.

2010-05-11 @ 18:20:13
Postat av: Anonym

fick ni bara öva på dockor!!

2010-05-11 @ 19:34:08
Postat av: Paulina

Anonym: Ja! Och tur var det, jag vill inte öva på en riktig människa?!



Karl: Då undrar jag verkligen vad du har varit med om för porrdockor... haha... Jag hade fan blivit rädd om jag haft en sådan porrdocka!

2010-05-11 @ 21:01:01
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0