godnatt...

Hej alla!

Känner mig så jävla seg idag! Har haft så mycket att göra varje dag nu under en lång period, vilar aldrig. Sover inte många timmar då jag lägger mig sent och går upp tidigt... Och när jag väl är hemma så kan jag heller inte sova ordentligt på nätterna eftersom jag har en utvecklingstörd granne på ovanvåningen som inte vet hur man beter sig.
men men...

Åt en nyttig och god middag idag... Älskar sallad av olika slag. Idag blev det pastasallad med cashewnötter, avocado, dressing och baguett.  Supergott :)



Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg till imorgon. Denna veckan som kommer lär inte bli lugnare. Har saker att göra varje dag.

Godnatt! ♥




Kommentarer
Postat av: Hej

Tvingar du J att äta dina sallader också =)

2010-05-26 @ 22:17:49
Postat av: Paulina

Dom blir så goda så jag behöver inte tvinga någon! :) Han älskar dom ;)

2010-05-27 @ 10:44:03
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: Hej

Jo man ser all att han har tappat några kilo ;)



Fint med en fruga som fixar maten han har verkligen Lyx.

2010-05-27 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0