...........

Jag vet precis hur det är att logga in på en blogg och se samma rubrik gång på gång, skittråkigt!
Men jag har inget vettigt att skriva för tillfället, därför skriver jag inget! :)
Finns risk annars för att jag skriver för känslomässiga saker eller allmänt skit. Så jag låter hellre bli, men ni får gärna komma med förlag. Det är så många som går in och läser så det måste vara någon som vill att jag ska skriva om något speciellt?? Annars får det vara så tills jag kommer på något. :)
Rätt som det är så kommer det!


Har haft fullt upp denna veckan, mest roliga saker. Igår träffade jag mina favoriter :) Vi skrattar alltid så mycket så alla kommer att få värsta magmusklerna! :) Vi åt sushi sen satte vi oss på Donkan för att äta glass. Efter det träffade jag en annan favorit :)

Längtar till helgen, som faaan! :P
Fest på lördag som vanligt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0