helgen

Godmorgon!

Hann aldrig uppdatera med mina inköp igår, men jag gör det ikväll när jag kommer hem. :)
Känner mig taskig när jag inte uppdaterar då jag har så många besökare just nu... drygt 100 som går in varje dag! (det är mycket för mig) :)  
Igår gjorde jag en hel del, gick upp tidigt och var på IKEA och en massa annat. Förstår inte hur jag orkade med tanke på att jag var ute kvällen innan och att vi dessutom förlorade en hel timme p.g.a att vi skulle ändra klockan till sommartid!
Hade i allafall en riktigt trevlig kväll i lördags. Efter min shoppingrunda i Malmö gick jag hem till Sofie och sedan gick vi till Emmeli där vi mötte upp killarna, vi gick vidare till en annan fest och sedan Kristall! Där var roligt men kändes som vi mest stod i kö, först när vi skulle in och sedan gick brandlarmet så fick vi stå i kö igen för att komma in. Den här gången stod vi dick längst fram så det gick rätt så fort.
Kom att tänka på det att Det tog lång tid från det att larmet gick till alla var ute, tänk om det hade brunnit på riktigt?? då hade man ju inte hunnit ut i tid?!
Glömde kameran så tog tyvärr inga bilder, men hittade dessa på reras hemsida









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0