Jag får allt jag vill ha!

En sjuk sak jag har tänkt på... Jag får allt jag vill ha! (för det mesta) Inte när det gäller "att bli rik", jobb eller sådana önskningar... Utan mer när det gäller saker eller personer jag vill ha i mitt liv. Jag vet inte om jag har någon speciell makt :P eller det bara är tillfälligheter. Men sådana här "tillfälligheter" har jag haft i alla år jag kan minnas!

Jag behöver inte ens göra något för att få det. Utan det är precis som att Gud eller någon vet att jag vill ha det och tar presonen/saken och sätter den framför ögonen på mig. 
Mina drömmar brukar gå i uppfyllelse med andra ord !



Jag har precis varit och fått massage...   Jag har haft så jäkla ont i ryggen, nacken och axlarna de senaste dagarna. Jag var jätte spänd. Så det var riktigt skönt! :) 


  

    

 


Kommentarer
Postat av: Mr T

du får inte mig :-)

2010-03-11 @ 09:36:09
Postat av: Paulina

Jag skrev: allt jag VILL ha.. ;)

2010-03-11 @ 13:08:39
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: Kärlekens Land(o)

jo, du har en sån inneboende makt, du är en gudinna. Genom hela livet bör du få allt - allt - du vill.

2011-08-08 @ 05:05:04
URL: http://landosteve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0