Bikinis

Snart är det dags att börja inhandla badkläder.... Det måste göras i god tid så man verkligen får dom finaste.
Det känns kallt att börja köpa det redan men om man väntar så är dom fina alltid slut i min storlek.
Jag köper ungefär 4-5 nya bikinis varje sommar.. Jag tycker det är så svårt att välja... det finns ju så många fina!

Bikinin nedan är en Dolce Gabbana som jag fick av mamma,  jag har aldrig använt den :P Känns lite taskigt men jag har alltid tyckt den var lite too much!... Guldig leopard liksom... :P Men leopardmönstrat är ju fint! Så jag får se om jag vågar mig på den i sommar.
         




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh yes!

2010-03-23 @ 08:44:43
Postat av: anonym

Du kunde ju lagt in en bild på dig iklädd i bikinin istället för reklambilder:) Hade varit roligt att se dig i den :)

2010-03-23 @ 10:55:04
Postat av: Anonym

Är det du på bilden? :O

2010-03-23 @ 11:50:34
Postat av: Anonym

hihih mmm ^-^

2010-03-23 @ 12:05:45
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Paulina

Det är ingen reklambild, det är jag på bilden.

2010-03-23 @ 13:27:39
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0