Alone


Jag har alltid vandrat min egen väg.
Även om jag är riktigt sällskapssjuk så har jag alltid varit självständig! Jag har tagit alla de stora besluten själv och klarat mig igenom MYCKET ensam.
När jag ser min omkring har de flesta någon riktigt bra vän, en så kallad "bästa vän", Som i andras ögon sitter ihopa på något sätt. Bjuder man den ena, måste man bjuda den andra osv. Många har sin syster, sin mamma, pojkvän som dom delar ALLT med. 
Jag har allt detta... Jag har bra vänner, och har haft en del "bästa vänner" genom tiderna, jag har alltid haft pojkvän, jag älskar min familj, Men jag har aldrig någonsin haft någon som är "min andra hälft"! Jag har alltid varit den 3:e som kommer in i en grupp som redan finns. om någon bjuder mig på fest tillexempel så bjuder dom MIG, och jag kommer själv :) det har alltid varit så.
Jag är endast jag! Jag har många kära vänner ♥ men jag kör mitt! Jag är ensam, jag är oberoende. Jag är huvudrollen i mitt liv!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0