50 sanningar om mig


•Jag börjar alltid skrattar när jag ljuger (så jag kan alltså inte ljuga)

•Jag brukar beställa Kebabpizza, men pilla bort ALL kebabkött.

•Jag har fiskminne och kommer inte ihåg vad jag tänkte eller pratade om för en minut sedan.

•Jag har ALDRIG stulit/snattat något.

•Jag är jättekänslig

•När jag äter korv med bröd måste jag alltid be någon tugga bort kanterna, kan aldrig äta korv utanför brödet, korven måste alltså tuggas bort till brödstorleken så att jag kan äta det.

•Jag har sjuuukt hett temperament

•Jag föredrar salt framför sött (hellre chips än godis)

•Jag går på toaletten minst 7 gånger när jag har lagt mig för jag inbillar mig att jag är kissnödig.

•Jag har suttit framme på cockpiten med piloten på en resa från frankrike-köpenhamn.

•Jag är riktigt barnslig när jag är med mina närmaste.

•Jag har aldrig laddat ner någon film

•Jag vill ha 2-3 barn i framtiden

•Jag är sällskapssjuk

•Jag blir jättenervös första dejten och tänker på allt möjligt, tom hur jag ska andas!! haha

•Jag vill ha ett riktigt sagobröllopp

•Jag är lättäcklad och får lätt klökningar

•Jag är väldigt svartsjuk av mig

•Jag är riktigt kräsen när det gäller killar.

•Jag tåler inte vitlök

•Jag är lite småpedantisk, kan inte vara lugn om mattan är uppvikt vid kanten, om toalett eller garderobsdörrar inte är stängda, om köksluckorna står öppna.. sitter bara och irriterar mig då.

•Jag måste ha fötterna uppe på soffan när jag kollar på skräckfilm för att jag inbillar mig att någon ska ta på mina ben (under soffan)

• Jag känner mig ful just nu

•Jag brukar annars för det mesta tycka att jag är riktigt snygg

•Om man är två  (eller fler) som delar säng måste jag ligga längst bort från dörren (för att jag tänker att den som ligger närmast dörren blir mördad först om en mördare kommer in)

•Jag har varit i Red Light Dirstrict, Amsterdam.

•Jag har nästan under hela mitt liv haft fotfobi. (inte nu längre)

•Jag hade en väldigt rebellisk period när jag var 14/15.

•Under en lång tid av mitt liv grät jag ALDRIG.

•Jag älskar allt som är litet och gulligt.

•Jag blir såå lätt trött och irriterad på folk.

•Jag kan sitta och kolla på babyfiskarna i facebookspelet ”Happy Aquaruim” hur länge som helst och beundra deras gulliga utseende.

•Jag börjar alltid prata jättemycket när jag är nervös

•Jag gråter jättelätt till filmer, t.o.m. disneyfilmer

•Jag är väldigt blyg

•Jag heter Gabriella i andranamn

•Jag har aldrig haft mycket tjejkompisar

•Jag brukar mäta min mage genom att peta in fingret och se hur många centimeter fett jag har.

•Jag är väldigt intensiv.  Om jag är glad så är jag jävligt glad, om jag är sur så är jag jävligt sur, om jag är ledsen så är jag skitlessen. Jag går in för allt 100%

•När jag är ledsen, glad, etc.. skriver jag alltid ner vad jag känner, det kan bli flera A4-sidor där jag beskriver mina tillfälliga känslor. (håller dom för mig själv)

•Jag har varit med om minst 6 killar som har sagt att dom vill gifta sig med mig (och menat det seriöst!)

•Jag tycker tjejer är vackra. Gillar mer att kolla på tjejer än killar.

•Jag måste Alltid ha kranen igån när jag är på toa, även om jag bara kollar mig i spegeln eller borstar tänderna (slöseri med vatten, JAG VET)

•Jag är lite smått beroende av min blogg, kan gå in och kolla på den flera gånger (precis som att jag hoppas att där ska vara något nytt inlägg eller något?! Fattar inte hur jag tänker… :P )

•Jag älskar att få myggbett… för jag tycker det är så skönt att klia sig där sen.

•Jag är rätt impulsiv och galen av mig, (som ett barn) Och kan göra galna saker utan att tänka mig för, t.ex slänga mig bak utan att se om där är något hårt som jag kan slå mig i (som där oftast är) så folk får alltid "rädda mig". Eller bara sätta mig precis varsomhelst utan att kolla om där är något, typ tidningar, papper, glasögon osv.(sätter mig oftast på saker)

• Jag får alltid cocos i halsen när jag äter chockadboll, och får hostatacker påa llmänna platser.. haha

•När jag är sugen på något MÅSTE jag ha det annars blir jag gnällig och ledsen

•Jag är väldigt svårflörtad

•Jag har två tatueringar och två piercings

•Jag älskar färgen Rosa

•Jag har svårt för att lita på folk



sådär ja.... ni som orkade läsa ner hit fick lite småinformation om mig :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. så söt du är!

2010-03-26 @ 15:45:25
Postat av: Madeleine! <3

Haha! Du vågar verkligen bjuda på dig själv! <3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0