öl, cider och grillat - SOMMAR!

Det blev en sen kväll igår.... Vi grillade och drack öl och cider, och mycket roligt snack...  hur trevligt som helst! :) Kom hem rätt sent så jag är trött idag... Skönt det är fredag :)

Har inga planer alls till helgen, känns konstigt att inte ha något planerat... brukar alltid ha en massa att göra. Men ska försöka städa imorgon när jag vaknar så jag har rent och fint hemma, sen hoppas man på fint väder så man kan sitta ute kanske...
Ska försöka bli av med mina extensions också.... Har skjutit fram det nu flera gånger :P Men nu måste det av så hoppas det blir av nu så jag slipper det. :)





Kommentarer
Postat av: emlan

vi fixar ditt hår i morgon :) fan vad god den cidern såg ut, var köper man den? puss ses i mogon

2010-06-04 @ 19:37:05
URL: http://emlanolsson.blogg.se/
Postat av: Paulina

Vet inte var man köper den :( hittade bilden på internet. Men gissar på att det är en av deras "sommarsmaker". Antingen är det en gammal sort eller så är det en sprillans ny som inte kommit ut än, vi får hoppas på det sist nämnda :)

2010-06-10 @ 10:43:49
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0