TWILIGHT

Hade en SUPERdag i Stockholm med min syster igår. Vi åkte dit tidigt på morgonen, vi hann med att shoppa, äta, fika och kolla runt lite i huvudstaden.

På kvällen gick vi på Twilight-eventet.
Jag hade vunnit V.I.P-biljetter genom MTV så vi slapp stå i kö och allting..:) Träffades en halvtimme innan och gick bara rakt in, längst fram. Hade Taylor Lautner och Kirsten ca 5 meter ifrån  oss under hela intervjun...
Däremot blev jag så chockad när dom stod framför mig så jag glömde ta bilder. :P Ville lägga tiden på att kolla på dom och ta på dom istället ;)  Men jag fotade lite när dom signerade autografer.

Det var ett bra event, Kodjo som programledare som är sjukt rolig! Lite Sneek peaks från den kommande filmen, lite annat material från filmerna, och så är det så fruktansvärt mysigt att bara få stå och njuta till live musik... Skitbra musik som spelades faktiskt! Bra grupper och Eric Saade som jag tycker är så snygg...
Det blev för många snyggingar på en gång... ;)




 

(MTV-tjejerna) :)










Trött på väg hem



Tycker att Taylor är så sjukt jävla het! Har inte tyckt det innan, (bara att han var lagom snygg) men nu tycker jag det efter att ha sett honom live.. haha




Kommentarer
Postat av: Anne

Åh! Vad kuuuul :D de eventet har du inte berättat om haha! Hoppas du hade superkul!

2010-06-22 @ 17:14:53
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: Paulina

Nä jag hann knappt berätta till någon, fick reda på det i fredags, och hade fullt upp hela helgen, så det blev bara att fara iväg :) det var superkul!

2010-06-23 @ 11:15:51
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0