positiv energi, tack!

Jag har kommit på den senaste tiden varför jag ibland mår dåligt helt utan anledning.
Allt känns (ÄR) ju bra egenltigen, ändå kan jag må skitdåligt.

Jag är en sådan person som lätt påverkas av andra, både när det är dåliga och bra saker. Inte av vad folk säger, utan mer när det gäller vad människor sänder ut för signaler. 
Om jag är bland negativa människor... folk som som sprider dålig energi...jag suger upp det som en svamp! Jag blir jättelätt påverkad och mår dåligt p.g.a dom. Och har svårt att släppa det.
Tyvärr har jag haft för många sådana människor runt mig, och det är verkligen INTE nyttigt för mig! Måste släppa ut dom från mitt liv!

Jag är som en magnet som suger åt mig allt. Men samma gäller såklart när det är tvärtom, när jag umgås med glada människor :) Då mår jag skitbra!! Jag behöver verkligen människor i min omgivning med god energi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0