this week

Denna veckan har jag massor att göra!! (som vanligt :P) Åker ju till Spanien på lördag morgon!! Har inte ens packat, det brukar jag börja göra redan en månad innan :P haha... Så får se hur det går, tycker alltid det är så svårt att packa, jag vill ha med mig allt jag äger. Måste handla en massa också, och städa så det är fint hemma innan jag åker iväg. Förutom förberedelserna inför resan måste jag bygga naglarna, hinna träffa lite vänner och såklart måste jag hinna njuta av det fina vädret... vill bada!!!!

Har inte fattat att tiden går så snabbt, tänk att jag har semester om drygt en vecka!!? Hur underbart är inte det? Har inte heller fattat att jag ska åka iväg snart, även om det bara är fyra dagar så kommer det att kännas awesome att lämna trelleborg ett tag. :D

Har dessutom suttit och läst lite på Mickis "reseblogg" och nu är jag helt ivrig över att åka dit! Verkar ju vara sjukt kul där borta... :) Kan knappt bärga mig ......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0