Tekniken och jag

Vad är det med mig och tekniska prylar alltså?

Jag köper exempelvis nya saker jämt, eller så ringer jag försäkringar eller lämnar in saker på reparation. Allt tekniskt som jag vidrör har en förmåga att liksom bara...dö.

- Jag fick en ny kamera förra året, tre dagar senare gick den sönder, jag lämnade in den för reparation och fick en helt ny (mot en avgift som kostade lika mycket som kameran) en månad senare tappar jag den och den går sönder totalt. 
- eller när jag köpte mitt bredband, tappade min laptop på golvet med hela tyngden på modemet, så den gick sönder i tusen bitar, såklart!
- Hårfönen typ exploderade när jag fönade håret.
- Min mobil, fungerar fram och tillbaka.
- Min dator hemma funkar inte.
- Och nu, har datorn på jobb kraschat totalt... började med att ljudet inte funkade, skulle fixa det, men istället... dog den.  Jag bara: oops.  (Det positiva med detta är att jag nu har fått en helt ny data på jobb, nytt tangentbord och hela köret :)

Händer detta bara mig eller? Tycker inte tekniska prylar om mig eller vad är det frågan om? Jag börjar ta det här personligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0