regningt värre

Nu har jag äntligen fått av mina extencions :) Emmeli tog ut dom igår, vi satt i flera timmar eftersom håret var så trassligt :S
Så länge vi höll på med håret fick vi mat och mjukglass av J. :) Sen kollade vi på "monster till svärmor"... rolig film! :)

Gud vad trist väder det är idag, tycker synd om studenterna, det var likadant förra året. Hoppas det klarnar upp tills i eftermiddag. Jag är bjuden på en studentfest, får se om jag tar mig dit eller inte.

Imorgon ska jag färga håret sen ska jag nog bara ta det lugnt, har ingen lust alls att festa :/ Kan egentligen inte heller, för på söndag ska jag upp kl 6!! :( Ska vara sminkmodell till en söt tjej på Make Up Studion, och måste vara där tidigt på morgonen. Men det blir nog kul...



 
XL-mjukglassarna...:P Med vit-choklad sås :) gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0