Midsommardröm

Denna Midsommaren var den bästa ever tror jag!!! Hade så sjukt kul! Dagen började med Picknick på Östervångsparken med dans runt midsommarstången. Sedan bar det av hem till Schyllert där vi väntade in alla för att sen tillsammans gå till huset där festen skulle hållas.
Vi fick bål, sen gick vi iväg till fotbollsplanen för att spela brännboll :) (Jag var lite smått berusad redan då, gick rakt in i en glasdörr..hahaha ) Det var iaf skitkul med brännboll! Jag hade inte spelat det sedan skoltiden, riktigt roligt!  Fick sjuuukt mycket träningsvärk dagen efter :P
När vi kom hem igen hoppade killarna direkt in i poolen och spelade Vollyboll, dom var helt galna :)
Sedan åt vi världens godaste midsommarmat (en MASSA mat) som alla hade tagit med sig. Vi sjöng snappsvisor, det blev en jäävla massa snapsar ;) Och jordgubbar till efterrätt.
Sedan badade vi och festade hela natten lång. Kom hem vid halv 4 på natten ungefär.
Glömde dock ta med mig 7 olika sorters blommor för att drömma om min framtida man :( men men, hade säkert inte kommit ihåg drömmen ändå :P får bli nästa år!


Tack Tobbe och Emlan för en minnesvärd dag/kväll/natt! ♥

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0