Make up!

Idag när jag slutar ska jag köpa nytt smink, allt är slut! Hur kan det vara så? Att exakt allt tar slut samtidigt? brukar bli så för mig iallafall... Så får man köpa allt på en gång och det är ju inte billigt heller :P  Jag betalar hellre lite mer för bra smink än att köpa billigt skit som inte funkar, det blir dyrare i längden! Det tar slut snabbare plus att huden är så känslig och man måste ta hand om den med bra produkter, speciellt ansiktet.

Jag brukar vilja testa mig fram med olika produkter, de som passar fortsätter jag med, men foundations och liknande tycker jag om att skifta och se om jag hittar något bättre.
Det jag har fastnat för är puder+ solpuder från make-up store och mascara från YSL.

Efter det ska jag vara duktig och handla något mindre roligt, nämnligen mat, kylskåpet är helt tomt! och sen ska jag hem och laga någon god middag. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa. :)




 




Någon som har tips på smink? Tycker alltid det är så svårt att välja! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0