incest-stad

Jag hatar trelleborg.... (Eller.. egentligen hatar jag inte det, kan tänka mig bo här när jag är vuxen och har familj.) Men just nu hatar jag det! Är så jävla trött på staden, på folket, på allt!
Så himla trist, varje dag känns som repris av dagen innan. När man går ut alltså, hemma kan man ju hitta på vad man vill :)
När man är i stan ser man alltid samma folk, när man är ute och festar ser man samma fula ansikten, samma tråkiga nattklubbar, varje söndag är det helt tomt i stan, efter kl 7 är i stort sätt allt stängt, varje gång det "händer något" som typ nu senast 6:juni eller palmfestivalen, vångafesten, eller något annat lite större så går ALLA ut. Man vet precis hur det fugerar. Och jag är så less på det!
Jag vill mer än detta! Detta kan ju inte vara allt som livet har att erbjuda till mig?  Får ta mig i kragen och ge mig ut och utforska världen :) Träffa nytt folk, bo nån annan stans helt enkelt.
Alla människor här är så förutsägbara...

Som jag alltid sagt, tycker detta är en riktig incest-håla. (som alla andra småstäder) Om man har sex med en kille, så vet man att han har haft det med folk härifrån som i sin tur har haft en massa andra härifrån.. and so on... Så i stort sätt känns det som alla haft sex med alla! Äckligt ju. Man har lite av alla i denna staden.. haha... vidrigt. 

Ursäkta det tråkiga inlägget, vill inte såra alla Trelleborg-älskare ;) Men är så himla trött på det just nu!





Kommentarer
Postat av: Mr T

det beror nog på hur många man har sex med!!!!

tror inte alla folk vet, bara du som tror det för du hör det med dem du umgås med,men som du säger går man bara till ett ställe så e det kanske inte så konstigt,,och ja du kan bo kvar i tråkiga trelleborg för jag menar vill du ha kul så har du nära till danmark tyskland osv..och som bonus får du träffa nya folk hela tiden då.

håller med dig att många snackar mkt skit i denna stad men det gör dem nog överallt,lev livet och lyssna inte på allt du hör för då kommer du bli galen,grymt långt inlägg tycte lite synd om dig bara:-)

2010-06-09 @ 16:44:38
Postat av: Mr T

wow hört mkt skitsnack läser jag, du ska inte tro på allt du hör för isåfall kommer du bli galen,

och det beror oxå hur många man har sex med,jag menar går man till samma ställe som du säger så e det inte konstigt att man hör mkt skitsnack,och det e nog inte bara i trelleborg händer överallt min vän,klart du ska bo kvar vill du hitta på något så åk till köpenhamn malmö tyskland så lovar h´jag att du inte träffar samma människor alltid. Så nära har du till festen:-)galet långt inlägg men jag tyckte lite synd om dig!!! och livet har mkt att erbjuda!!!!

2010-06-09 @ 16:58:37
Postat av: Mr T

trodde inte första kom med!!!

2010-06-09 @ 17:02:36
Postat av: Paulina

Jag tror faktiskt de flesta (iallafall i min ålder) upplever det så. Det är ju faktiskt så! att allt är så förutsägbart! det är inget jag har hört från vänner, det är det jag har upplevt under alla år jag bott här.

Och jag säger inte att jag bara går till ett ställe. Utan jag menar att här finns ju bara typ ETT ställe, självklart festar och åker jag till Malmö, Köpenhamn osv lite då och då. Men NÄR man går ut här så är det alltid samma sak.

Jag menar ju inte att jag inte har kul, för guds skull ;) Jag gör mycket kul och jag njuter av livet! Har alltid kul ÄVEN när jag går ut i trelleborg. Det blir vad man gör det till och vem man är med :) Men det hindrar inte mig från att tycka att trelleborg är en tråkig och enformig stad.

Och skitsnack vet jag finns överallt. Just därför det kanske är bra med lite variation? så man inte hinner tröttna på folket? För vad folk säger skiter jag fullständigt i! Faktiskt :)

2010-06-09 @ 18:32:01
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: C&C



Har du sett filmen Måndag hela veckan (det är som trelleborg)



Men förr fans här fler ställe att gå till men nu är det väl bara kristall kvar tror jag. Men visst är det roligt med att festa i Malmö men där är ju också sina nackdelar, att åka buss hem är för jävla tråkigt, svart taxi Ok men man vet aldrig vad för en sjuk kille som kör, man har ju hört en hel del saker som hänt.

Skitsnack är det överallt på jobb , skola , polare , och även hemma ibland det går nog inte att komma ifrån.

2010-06-10 @ 20:50:20
Postat av: Sara

Jag hatar i alla fall Trelleborg !
Är från Trelleborg men skulle aldrig vilja bo där igen ! Inte ens om jag fick betalt för att göra det. Alla pratar skit om alla där, när det går illa för någon så gottar dom sig i andras misslyckande. Skulle någon sticks ut i mängden är hon/ han inte accepterad och nådde dig om du kommer utifrån och ska gå ut en kväll i Telleborg får dom pry och dom är sååå tuffa när dom har sina bönder bredvid sig. Så pinsamma är dom. Att dom själva skulle åka utanför Trelleborg skulle dom aldrig göra för då vet dom inte hur dom ska bete sig och plötsligt blir dom en i mängden istället ! Nä den som gör en skvaller tidning bara för Trelleborg hade lätt tjänat pengar på det för det är det ända dom ägnar sin tid på.
Hör MÅNGA som säger samma sak om Trelleborg. Fy för, den ytliga falska staden som är så tråkigt dessutom.

2013-07-11 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0