Babyshower

I fredags hade vi babyshower för Sophia. Därför jag var så upptagen hela förra veckan, fixade allt inför fredagen... Hon är den första av mina vänner (i min ålder) som ska få barn så det känns extra speciellt..

Det blev en massa babysnack :) Det känns så långt ifrån min verklighet så jag hade inte så mycket att säga om det .. Men nu kan jag iallafall hela Barbapapas historia... haha...
Vi köpte jättefina presenter, bl.a baby converse-skor som var världens sötaste!

Vet någon förresten vad Baby-shower står för? jag har alltid trott att direkt översättning blev baby-dusch, men vissa trodde att det stod för Show... så nu vet jag inte... ?
















     



Såklart så glömde jag kameran så jag fick sno några bilder + mobibilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0