Facebook!

Alla bloggar är så tråkiga på sommaren (inkl min)
Kanske för att alla har ett liv under sommaren? (förhoppningsvis!)

Jag har massa kul i huvudet som jag kommer att skriva om....men eftersom jag inte tänker slänga bort sommaren framför datorn så blir det inte förrän till hösten.


I alla fall... Jag får ångest när jag loggar in på facebook!
För de flesta så hänger hela deras liv där och det är ett måste varje dag. Jag bukar nästan aaaldrig vara inne, loggar bara in lite då och då och läser mina mail och så. Jag får ångest bara av att se att jag har 45834454 förfrågningar om olika grejer, 100 inbjudan till evengemang och en hel del vänförfrågan från folk som jag inte ens känner?
Istället för att rensa allt, så skiter jag iatt logga in för att slippa se det, orkar inte ta tag i det.. haha.. Men jag ska försöka ändra på det... vill försöka hålla mig mer uppdatertad om allt som händer, ska bli mer aktiv inom den biten, men som sagt... efter sommaren ;)






Kommentarer
Postat av: Rubber Friend

Vad är vitsen med att ha 1000 "vänner" på facebook har jag frågat mej många gånger,,,



Kan ge dej ett tips P. hur man skiljer vänner från "vänner".



Välj en dag/kväll det regnar, snöar eller på annat sätt är mindre roligt att vara ute.

Logga in via mobil, skriv att du typ kört punka på bilen, på någon enslig plats, och vänta,,,

Precis som du skriver "lever" det stor flertalet i FB:s värld, och har stenkoll på vad som händer, men hur många kommer att vara anträffbara när det finns risk att få skit under naglarna?



2011-07-17 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0