Madrid, Oh yes!

Min trip började i fredags natt, somnade vid 0.00 och skulle upp igen 03.00 så det blev inte många timmars sömn, tänkte att jag skulle sova under resan, men jag började läsa Carolina gynnings Ego Woman, som är så jäävla bra, så det sket sig :P Läste nästan ut boken under resan.
Väl framme i Madrid hämtade Micki mig, vi gick en lång runda genom en jättestor och fin park! Det var Gay-paraden igår också.. (Gay-festival?) Så jag kunde inte kommit vid något bättre tillfälle.. SJUKT KUL!!!! Lycka överallt iv staden och galna människor med crazy-outfits! Färglad parad full med vagnar med en massa  människor och hög musik.
Efter det gick vi hem, gjorde oss i ordning och ut i stan igen. Vi åt Paella vid en fin uteservering. Älskar denna underbara staden! Full av vackra byggnader, fasader, fontäner och statyer. Sedan gick vi runt i olika barer och nattklubbar, fick gratis dricka överallt :) Så det blev en billig kväll. Sedan gick vi till en av Madrid största Disco (om inte Den största!) -Qapital. Helt sjukt stort ställe, tycp 8 våningar med olika dangolv med olika sorters musik. Vi var mest på House. Den blev en galen kväll full av Sangria, Mojitos, Gay-people, Is-rök, shots, house, stalkers och dansare. Sooo fun! Sen kom vi hem vid 6! så det har varit intesivt. Förstår inte hur jag klarade hela dagen igår med tre stimmars sömn!

Idag ska vi se lite sevärdheter sen ska vi till La Latina, äta tapas och gå bar-runda och dricka massa goda drinkar! 

Vi blandar förresten alla språk när vi pratar... svenska, spanska och engelska.. hehe..
Hoppas allt går bra där hemma för alla. Miss you!

Kommentarer
Postat av: Friend of T

har du inte pojkvännen med dig ner ???

2010-07-05 @ 18:48:49
Postat av: Paulina

Nej, girltrip!

2010-07-06 @ 20:54:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0