grillfest och mys

Igår var vi hemma hos Josse på grillfest.. Hon är känd för sin goda mat  :) Vi fick grillade revben, en jättegod potatissallad och babecuesås. Sjuuuukt gott! Och riktigt trevligt hade vi! Tack Josse och Jocke!!
Sen festade vi vidare hos Åge... Och gud vad jag var full! staplade in där full och galen... haha... Jag brukar aldrig kunna dricka så mycket för jag mår lätt dåligt av alkohol, men igår blev jag så där härligt full, det bara slank ner. :)
Vi var inte på Uppenbar så länge, kändes som vi var där en halvtimme? max... Sen fortsatte festen hemma... galet!

Har ingen kamera för tillfället, så det blev inga bilder igår.. Har däremot lite bilder sedan i Fredags. Vi satt på Istanbul med gänget och snackade, planerade sommaren, drack öl, cider, goda drinkar och åt nachos och tapas... Supermysigt. ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0