Snöstorm?

Imorse när jag vaknade ville jag bara pressa ner huvudet i kudden och fortsätta drömma..

Hade en hektisk dag igår! Konstig dag dessutom… Det första jag ser när jag går utanför dörren på jobb är en hel armé fåglar som flyger åt det hållet jag ska på.. (Inte vid mitt huvud, utan i himlen) Men det var så sjukt många! Jag överdriver inte, det var minst 1000. Har aldrig sett så många fåglar på ett och samma ställe. Dom flög i panik och gjorde ljud av sig, (som i filmer ni vet? När djuren känner på sig att en naturkatastrof är på väg eller liknande) Och JA! Det var så dramatiskt som det låter!  I alla fall, jag hade bråttom så jag körde snabbt iväg.. Jag var riktigt hungrig, nästan så jag darrade, så jag stannade till och köpte två choklad, men FY fan säger jag bara! det var det äckligaste jag har ätit, (nya sorter som jag inte hade smakat tidigare) så jag fick slänga det!  Hungrig som ett svin körde jag iväg och kom 40 minuter försenad dit jag skulle pga två olyckor på vägen… Vid detta laget var jag så hungrig att jag t.o.m hade förträngt det, så det glömdes bort.

Det gick iallafall superbra med det jag egentligen skulle göra :) 
Och kvällen avslutades med lite shopping, som tröst! :)

Idag är det tydligen Snöstorm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0