Marianergraven

Hatar söndagar! Dom är så tråkiga!!
Har precis lagat mat och nu kollar vi på en gammal film: Godzilla, haha... Tror ni det finns odjur gömda någonstans i havet?? ;) I don´t! Men man vet aldrig….. Finns ju riktigt läskiga platser i havet… Tillexempel Marianergraven, som är världens djupaste djuphavsgrfav och även djupaste punkten i jordskorpan… Marianergraven är djupare än vad Mount Everest är hög, Kan ni tänka er???!!  Det ligger i Stilla havet och är ca 11 mil djup. Det är längre än härifrån Trelleborg till Helsingborg, fast rakt ner istället… Sjukt när man tänker på det. Det är så djup så ingen kan komma ner där, så man vet ju inte vad som kan gömma sig där nere, Bara namnet låter ju skitläskigt!! spännande :)  (har egentligen inget med filmer att göra, men kom bara att tänka på det.)


Jag med mitt fina förkläde när jag lagar mat :) haha




By the way, hittade så mycket fint som jag ville ha igår på Nova... tyvärr kunde jag inte köpa allt, så jag får åka in igen nästa vecka, lön imorgon juu :)
Men det blev en del ändå. ..



klänning från TOPSHOP (ser inte så fin ut på bild, men den är skitsnygg på) sitter perfekt! :)




linne som är skitsnygg i ryggen... tänk: SOMMAR!! med bikini under... :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0