Godi godis godis...

Fy FAN vad jag hatar godis!!

Varje fredag har vi som rutin här på jobb att ha en stor skål med godis här i recpeptionen.
Jag sitter här med skålen mitt framför ögonen på mig, i samma höjd som mitt huvud.
Och hör folk kommentera godiset heeeeeela dagen. Oftast samma kommentarer av samma människor. Vissa som säger hur goda vissa sorter är, och vissa som klagar på vissa sorter (kan förresten allas favoritsorter utantill, rätt fantasiskt va?! När vi är över 100 pers på kontoret?) Därför är jag så snäll så jag försöker beställa något för alla så alla blir nöjda. Jag kan alla utantill!

jag förstår inte hur det kan finnas så mycket samtal om godis?! Är det ett så intressant ämne? Det är det viktigaste för alla på hela veckan.. Veckans höjdpunkt liksom.
Jag tar fram godiset kl 11.00, och snabbare än jag hinner blinka står alla där redan. Och skulle jag glömma ta fram det i tid eller liknande så är det KATASTROF!

Jag ser godis, hör godis, andas godis, känner t.o.m smaken av gosis, hatar godis! ... Fan va äckligt!



Kommentarer
Postat av: Mr T

Håller med dig dem är sjuka i deras godis,

eller se det som att dem längtar efter att se dig kl 11 och inte godiset,vem vet!!!!

2010-01-29 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0