Disney On Ice


Var och kollade på Disney On Ice- en sagolik resa, och måste säga att jag Älskar det! :) Jag kollade på det förra året också, och då trodde jag det mest var till småbarn men sanningen är att där faktiskt är fler vuxna än barn! Tror många tar med sina barn som en "ursäkt" för dom själva vill se showen :)
Det är iallafall helt fantastiskt, älskar allt som är sagolikt, och Disney är det definitivt! Men måste säga att förra årets show var snäppet bättre, tyckte jag iallafall, den hette Disney on Ice- princesses, och vad är finare än disneys alla prinsessor, med deras fina klänningar och prinsar som man har sett under ens uppväxt?


Vi hade i alla fall superbra platser, satt på andra raden :)


Musse och hans vänner












Lejonkungen



      



Lilla sjöjungfrun



       






Lilo & Stich
    



Tingeling och Peter Pan
       


      

       




Och slutligen, the nerd



                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0