Vild natt

Hade en vild natt inatt.. inte på det roliga sättet... utan jag slogs i sömne :P
Hade mardömmar hela natten.. Det var inga läskiga eller obehagliga drömmar, utan mest roliga egentligen.....
Jag blev så arg i drömmarna att jag började slåss... haha... Slog på sängen och allt i min närhet.. Till och med J fick sig en smäll på huvudet för att jag drömde att jag fyllde år och att han kom in med frukost och sjöng: "Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar vår fula Paulina idag"... hahaha..så slog jag han.. Stackare, helt oskyldig och får en smäll. Hur får man ens sånt på tankarna? Jag är knäpp.

Jag är nog väldigt stressad för tillfället, har för mycket i mitt huvud.













Kommentarer
Postat av: gapi

hahahahahaha

2010-02-05 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0