Vänner


Jag ber om ursäkt till mina vänner för att jag inte har varit någon bra vän på senaste!
Jag har nog helt enkelt tröttnat på att alltid vara den som hör av sig om man vill hålla kvar kontakten. Så jag bestämde mig att inte höra av mig till någon och se hur det gick.

Det var dock en vän som hörde av sig ofta under en tid som jag hade det jobbigt, och ställde upp för mig när jag behövde det. När det var min tur att höra av mig till henne, så gjorde jag inte det. Förtlåt!!

Jag har haft en välidigt jobbig period under en lång tid och faktiskt inte tänkt på så många andra än mig själv. Så jag har varit en usel vän, inget som jag vill såklart! Men det blir så när man har för mycket att tänka på. Man får liksom inte plats med mer, allt annat blir så litet när man har så stora problem själv. Då blir det så att man avlägsnas från alla och tyvärr inte visar att man uppskatta folk som man vill!

Jag känner att jag rent i allmänhet inte har varit den bästa vännen, jag har alltid haft pojkvän och därför låtit dom gå före mina vänner många gånger. Speciellt när jag var yngre. STORT MISSTAG! Som aldrig ska göras om! Vänner är faktiskt det viktigste man har. Så det ska bli ändring på detta!
Jag vet att jag egentligen är en bra vän! (för dom som är det mot mig) Jag lyssnar, hjälper och ställer upp när mina vänner behöver mig! Och det ska jag visa nu!!  

Kommentarer
Postat av: bettybooze

svar på kommentar:

ja jag har hunnit testa det, och tycker absolut det var värt pengarna, första gången jag tog det på läpparna stack det o sved rejält i ca tio min, de "suddar" ut läpplinjen, tar bort de största rynkorna och läpparna svullnar, nu har jag varit slarvig och inte använt det varje dag, men som sagt för maximal effekt så ska man ta det morgon o kväll i 30 dagar.

använder man plump annars tycker jag det är bättre att lägga pengarna på det jag köpte, det är som ett läppglans med lite skimmer i, och som luktar godis. kanon snyggt att ha på när man ska ut och partaja =)

2010-02-09 @ 15:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0