Telepati?


En sak som händer mig ganska ofta är att jag ibland kan drömma om en person, eller tänka på någon som jag inte har tänkt på eller haft kontakt med på LÄNGE (ibland flera år).
Så antingen träffar jag honom/henne eller så hör dom av sig dagen efter... Hur sjukt är inte det? Detta har hänt mig JÄTTEMÅNGA gånger... Det hände mig senast igår.

Det kan verkligen vara en person som jag har tappat kontakten med helt och hållet! Folk som ALDRIG hör av sig annars, så får jag ett sms, eller ett samtal, eller ett mail JUST DEN DAGEN jag har tänkt på dom! eller dagen efter. Kan det vara telepati? Annars hittar jag ingen förklaring.

Har ni varit med om detta?





Kommentarer
Postat av: Bingo

Du är kanske synsk. Du borde kanske fördjupa dig i det. Tänk nu efter. Vilka sifror tänker du på?

ange 7st mellan 1-40...



Säg mig snarast så lämnar jag in en Lotto rad, vinner vi så delar vi lika!!!!

2010-02-05 @ 15:07:53
Postat av: Paulina

haha... Det hade vatt nått ;)



6 9 18 22 25 33 37

2010-02-05 @ 15:43:36
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0