Tänk om jag hade mått bra.


- Jag är trött på att vakna upp med blöt kudde


 




Kommentarer
Postat av: Emmeli

gumman, du är för de första inte dom sakerna du srev, trög, cp mm. känner inte dig så bra än men tycker att du är en underbar person som jag gärna vill lära känna bättre! du ska bara tänka på dig själv och bara göra saker som du verkligen känner för att göra, inte för någon annans skull!

de kommer säkert kännas bättre snart när de blir vår och sol :)

ha de så bra! puss och kram

2010-02-24 @ 17:14:41
Postat av: Anne

Tänker på dig Paulie. Det kommer komma dagar då jag kommer få dig att tänka på annat. Som när vi kan åka skidor t.e.x:)

2010-02-24 @ 18:38:53
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag vet hur de känns, har oxå varit med om samma skit! När de känns som de aldrig kommer bli bra. Men de blir bra till sist gumman. Hör gärna av dig om du vill prata nån dag. puss o kram

2010-02-24 @ 19:55:33
URL: http://snoffan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är stark, jag vet att du kommer klara dig ur detta! ge inte upp bara!! jag tror på dig :)

2010-02-25 @ 08:36:04
Postat av: A

Lider också av panikångest, det hindrar en helt från att leva sitt liv till fullt ut. Hindrar en från att göra så mkt man egentligen velat göra. Hela tiden en ångest för att få det. Önskar att man bara kunde vakna upp en morgon och det var borta... Kram!

2010-02-25 @ 08:58:48
Postat av: Läsare

grymt starkt av dig att berätta om dina problem och konfrontera dom.

det är ett stort steg att ta och jag kommer hålla tummarna för dig varje dag att du får må bra.



Du är en otroligt vacker tjej både på utsidan och insidan får jag en stark känsla av genom att följa din blogg.



ta hand om dig och fortsätt kämpa



kram

2010-02-25 @ 09:08:47
Postat av: Go on!

Känner igen mig i det du skriver. Jag har också kännt så... som tur är så har jag idag kommit ifrån det helt, jag har lämnat allt bakom mig, det som hjälpte mig var när jag träffade min underbara pojkvän, han stöttade mig och hjälpte mig igenom det =) Det kommer lösa sig för dig också ska du se.

2010-02-25 @ 10:36:57
Postat av: Mr H

Hoppas att du kommer att kunna komma ifrån det helt med tiden, vilket jag absolut tror du kommer att göra! ser ju att du är på god väg, bara att du berättar om det öppet visar att du har insett att det är något som är fel och att du har viljan att förbättra det! Fortsätt så!

2010-02-25 @ 10:39:10
Postat av: Anonym

För mig som bara spanar in dina bilder så får man ju säga att du bär uppe dina problem med ett sött leende och en grym kropp!

2010-02-25 @ 10:59:19
Postat av: Emmelie

dom som inte har varit depressiva har ingen aning om hur det är, hur man hittar det där lilla moden som finns innom en för att kunna vända tillbaka och börja må bra igen! Du är stark, och jag är stark! och alla som lyckas ta sig ur en depression.

2010-02-25 @ 11:16:49
Postat av: J

Glad att du mår bättre miss....det går åt rätt håll. du har inget att skämmas för fortsätt bara att va positiv och ta en dag i taget.. Starkt av dig att berätta om det.. Det är många som känner så men inte så många som berättar det. du är väldigt vacker// J

2010-02-25 @ 11:22:05
Postat av: The Doctor

Prosac!!!

2010-02-25 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0