Strike!

Har ingen aaning om vad jag ska hitta på ikväll.. Hade varit skönt att bara ta det lugnt egentligen. Behöver det, för det blir mycket fest nu kommande helger.
Förra lördagen var vi ute och åt på Istanbul, (Stans sämsta restaurang. Synd, för dom har bästa läget. Så dålig service och dålig mat!!) Jag åt planka, det var i och för sig gott :)
Sen Bowlade vi. Jag var skitbra i början (Konstigt med tanke på att jag inte bowlat på ca 4 år?) Körde min egen taktik och det gick skitbra... men tydligen gjorde jag fel :P så jag skulle lära mig att göra det "rätt", men då gick det helt åt helvete.. haha..
Efter det gick vi upp till mig och drack lite och lyssnade på musik.. velade om vi skulle ut eller inte, men vi sket i det till slut. Vi hade haft supertrevligt ändå och alla var lite halvtrötta.
Tack mina vänner för en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0