Jag spyr

Igår hade jag en helvetes dag!!!
Så sjukt mycket att göra på jobb... heeeela tiden. stress stress stress så jag får ont i magen. Dessutom får jag jobba över för det behövdes.
Efter jobb skulle jag handla en del saker i stan, saker som jag VERKLIGEN ville ha. Det var kanske 5 saker från olika butiker. Och ALLA dom sakerna är slut... Hur stor är sannorlikheten? Jag hade liksom sett dom dagen innan och då var där många plagg kvar.
Sen skulle jag till Maxi och handla och såklart hade jag skrivit handellistan helt klyddigt så jag fick gå fram och tillbaka i den stoora affären typ 30 gånger....
När jag kommer hem så ska jag göra en sak på datorn och då klyddar den som faaan... Inget funkar liksom...
Och till råga på allt så måste man handskas med människor som man inte tåler. Som jag inte förstår mig på. Som jag inte klarar av! Vi är helt olika. Känns som vi kommer från helt olika planeter, och pratar två helt olika språk... För vi kan verkligen inte förstå varandra...
Är så sjukt trött på sådana människor, som är så instägda i sig själva och inte kan vara lite öppna och förstå... Bryter kontakten med detta alltså, orkar inte mer!

Nu hoppas jag att detta vänder för jag vill ha en bra jul och ledighet.
Så nu skiter jag i dom.
SUck it up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0