I need someone

Jag har inte hunnit julbaka i år :( hmm!! :(  Har gjort så himla mycket hela tiden. jag är trött! Ska bli så himla skönt att vara ledig en hel vecka :D :D :D
Men gud kan inte tiden gå fort nu?!?! Sitter här på jobb helt ensam nästan.. Lite då och då ser man någon enasm själ gå förbi.. men inte mer. Så måste jag jobba full tid dessutom.. grrrr.. till halv fem.. Vem fan gör det liksom?! Inga, besök, ingen ringer, ingen är här. varför måste jag vara här? Känner mig onyttig, onödig och uttråkad. Snälla nån kom och underhåll mig!!!!!!!!!!!!!!! det hade uppskattats :)

mycket klag känner jag :P det är nog irritationen från igår som sitter i fortfarande. (Har svårt att släppa sånt)



Förra årets julbak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0