fest fest fest

I lördags vart det fest hos Emily som fyllde år. Skoj! Kul att träffa lite nytt folk också. Sen gick vi till Kräm, det var Kinky night. Man såg riktigt hur lyckliga vissa var av att ha en anldening att klä av sig lite och se slampiga (Slampigare) ut... haha.. Där var 2 "strippor" också, eller dansare? Kul att kolla på snygga halvnakna tjejer som dansar ;) (Tjejer som dansar/strippar bra kan vara bland det finaste att kolla på!) synd bara att dom inte var så snygga... men killarna var väl lyckliga.
Jag hade iallafall riktigt kul med mina fina tjejer. Tack för en trevlig kväll.!♥

Igår började jag dagen med världens frukost.. skitbra när man är bakis! :)
Jag åt inte allt detta helt själv ^^  Vi var tre som delade på det :P

rödbetsallad & köttbullar, leverpastej & inlags gurka, korv & Johnys senap, tomat & pepparrotvisp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0