25:e

Dagen då hela Sverige festar!
Den självklaraste kvällen på året. Visste ni att den 25:e är dagen på året då flest svenskar dricker/går ut?! ;)
Vi var på middag/fest hos Josse och Jocke. Åt skitgod middag, hon är BÄST på att laga mat. drack en massa, spelade med andra ord... and so on. Sen gick vi vidare till Snuffi och Simon. Skitskoj!!
Vi valde Kristall, och tror det var ett bra val, där var Fullt!  Jag tror faktiskt ALLA var ute :)
Hade så jävla kul... fast hände en massa sjuka grejer... antar att vi var för fulla.. haha...
Har ni tänkt på att man alltid möter nån bitterf*tta ute? Nu senast var där en som trodde att jag raggade på nåns kille?! haha,. skämtar hon eller har hon bara fel på synen?! Killen är liksom någon jag känner som jag pratade med och om hon nu kollade som hon sa så borde hn sett att det var han som började prata med mig. Sånna människor är för roliga... som verkligen försöker hitta något att klaga på. konstigt dom inte kan festa och ha kul som alla andra..

Hoppas ni också hade en bra kväll och festade satan....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0