Nu är jag jävligt förbannad!!!!

Här loggar man in och ser en kommentar från en stackars jävel som inte ens kan stå för sin åsikt?!


Till den som skrev en kommentar  idag 10 augusti 9.51

För det första-  Kalla dig inte min vän, för det tror jag inte att du är!

Jag skrev ett långt inlägg  HÄR där jag skrev klart och tydligt hur det ligger till och att INGEN kan säga någoT eftersom INGEN vet hur det ligger till i mitt privatliv! Ingen vet allt skit jag har gått igenom!  Mina allra närmsta vänner vet en del, men LÅNGT IFRÅN allt! Så om inte ens dom vet, ska inte DU ge någon åsikt i det hela! Uppenbarligen känner du inte mig, iallafall inte ordentligt och då ska du inte yttra dig.

Och vadå att jag borde säga sanningen?! haha... Skämtar du?!! vad fan tror du, att jag ska dela med mig om allt som pågår i mitt liv öppet här för allmänheten? Det räcker att jag säger sanningen för de inblandade, och där är inte du inräknad! Och om du menar att jag ska säga sanningen för J så vet du fan inte vad jag och han pratar om eller vad vi har för relation?!?!

Om du har datum och bevis som du vill påminna mig om, Om du är trött på mitt beteende eller om du nu bryr dig om ”stackars Jonte” som du så fint skriver det, varför skriver du då detta till mig här?!?!?! Varför skickar du inte ett privat mail till mig istället? På facebook eller Mailadressen jag angivit här på bloggen? Eller helt enkelt kommer fram och pratar med mig?  Så jag kan veta VEM det är som står för denna åsikten  Istället för att vara så jävla feg och kommentera anonymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0